Tickets

Wij leveren hosted producten, zowel maatwerk als standaard oplossingen. Om onze klanten die gekozen hebben voor een hosted oplossing optimaal te bedienen, is het 7x24 mogelijk om incidenten, storingen, informatie verzoeken, of change requests melden/indienen. Dit kan op één van de onderstaande wijzen.

Inloggen op SetTicket
Door in te loggen op ons online-ticketsystem, SetTicket, heeft u volledige toegang tot het klantgedeelte van ons online-ticketsystem. U kunt uiteraard nieuwe tickets aanmaken, maar u kunt ook de status inzien van uw lopende tickets en uw afgesloten tickets terug bekeken.

Daar u als klant niet altijd uw inloggegevens bij de hand zult hebben, is het ook mogelijk om tickets aan te maken zonder gebruik te maken van inloggegevens.

Formulier
Indien het IP-adres waarvan u nu onze website bezoekt, bekent is bij ons ticketsysteem wordt het ticketformulier voor u opmaat gemaakt: zoveel mogelijk velden worden het ons ticketsysteem ingevuld en u kunt kiezen uit  opties die voor u van belang zijn.

Deze oplossing is alleen geschikt voor klanten waar slechts een klein aantal medewerkers gebruikmaken van één internet aansluiting.

E-mail
Als klant kunt u ten allen tijden een e-mail sturen met uw melding of verzoek naar ticket@setbased.nl. Indien uw e-mailadres bij ons ticketsysteem kent is, ontvangt uw onmiddellijk een automatisch bevestigings e-mail met uw ticktetnummer. Indien uw e-mailadres niet bekent is bij ons ticketsysteem, moet u enige tijd wachten tot uw email handmatig verder verwerkt wordt.

 


Ticketformulier

Helaas is het IP-adres waarvan u onze website bezoekt niet bekent bij ons online-ticketsystem. Wij raden u aan om in te loggen op SetTicket.